Pogoniony przez 4 psy, poszukuję hycla

Środa, 17 listopada 2010 Kategoria do 50 km, Po mieście
    : kcal Podjazdy: m Sprzęt: Trek 7100 FX Aktywność: Jazda na rowerze
    Po mieście jeżdzać na spotkania z branżystami.
    Po spotkaniu pojechałem Obwodnicą Śródmiejską (OŚ) do ulicy Żmigrodzkiej. Na odcinku między ul. Obornicką a Żmigrodzką leżał pies przy ścieżce rowerowej ale tylko się na mnie popatrzył i leżał dalej. Potem trafiłem na 4 psy. Pogoniły mnie ale szybko zrezygnowały. W drodze powrotnej odeszły trochę od ścieżki ale jak mnie zauważyły to znowu mnie pogoniły. Tym razem biegły znacznie dłużej za mną. Potem zauważyłem jak jedzie kolejny rowerzysta, którego też psy pogoniły. Okazało się że te psy należą do Cyganów, którzy mieszkają niedaleko i że często są przy tej drodze. Jest to trochę niebezpieczne. Zobaczę co będzie następnym razem.

Chyba w tym tygodniu odpuszczę sobie setkę :-(
    Dziś w pracy, a jutro mam trochę pracy w domu i najwyżej przejdę na rower trochę się przewietrzyć.
    - 15:35 sobota, 20 listopada 2010 | linkuj
    Dzwoniłem do SM i miał ktoś pojechać. Więc może ktoś zaaragował i zabrał te psy. Michał: Nawet jeżeli sa to psy za schroniska to nie powinny tak chodzić swobodnie. Parę razy już byłem pogryziony przez psy i wiem jakie mogą być konsekwencje. Chociaż jak mnie pogoni pies na wsi to nawet to mogę przeboleć.
    biker81
    - 17:37 czwartek, 18 listopada 2010 | linkuj
    Dziś żadnych psów nie widziałem, ale dzisiaj pogoda taka, że psa szkoda wypuszczać ;-)
    Pozdrawiam
    - 17:28 czwartek, 18 listopada 2010 | linkuj
    Wczoraj jednego młodego wilczura widziałem leżącego przy ścieżce, byłem już przygotowany sprint, ale w ogóle nie zareagował. Wczoraj tej bandy nie widziałem, mam nadzieję, że dzisiaj też nie.
    Platon
    - 08:00 czwartek, 18 listopada 2010 | linkuj
    Dzięki za ostrzeżenie na utrudnienia na trasie.
    A może to psy ze schroniska, które mieści się na Osobowicach?
    - 15:38 środa, 17 listopada 2010 | linkuj
    Pieski to nieprzyjemna przygoda na rowerze - coś o tym wiem.
    angelino
    - 15:29 środa, 17 listopada 2010 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iwyga