Terenowa runda do Brzezinki

Niedziela, 27 listopada 2011 Kategoria > 50 km, Poza miastem
    : kcal Podjazdy: m Sprzęt: Accent Nodrcapp Aktywność: Jazda na rowerze
    Wczoraj umówiłem się wstępnie z Michałem na rowery. Dziś rano mój zapał znacznie opadł, więc czekałem na wiadomość od Michała. Rano Michał mi napisał, że jedzie. Moja głowa musiała oszukać głowę i zmusić go do wyjścia na rower.
    Spotkaliśmy się na nowej kładce koło stadionu. Stamtąd pojechaliśmy do Leśnicy ładnym szerokim poboczem wzdłuż głównej drogi. Do Brzezinki dojechaliśmy szybko po drodze podziwiając ładny widok przed zjazdem do torów kolejowych. W Pisarzowicach postanowiliśmy pojechać terenem. Tu Michał pokazał mi jeszcze zegar słoneczny na ścianie budynku. Nigdy go nie widziałem, bo nigdy nie jeżdżę do Brzezinki od strony Wilkszyna.
    Zegar słoneczny © biker81

Po drodze mogliśmy podziwiać ładną polską jesień. Po drodze weszliśmy na ambonkę, żeby lepiej zobaczyć piękne okoliczności przyrody. Tak dojechaliśmy do Janówka.
    Fragment starej bramy © biker81

Droga przez las © biker81

Złota polska jesień © biker81

Widok z ambonki © biker81

Cień ambonki © biker81

Po krótkiej wizycie nad Odrą groblą Pilczycko – Pracką dojechaliśmy do Slężoujścia.
    Nad Odrą w Janówku © biker81

Na Kozanowie jeszcze raz pojechaliśmy nad Odrę.
    Kaczki i mewy walczą o jedzenie © biker81

Po drodze Michał stwierdził, że brakuje mu jeszcze trochę kilometrów i ma jeszcze trochę czasu i odwiózł mnie do Pilczyc. Tu się pożegnaliśmy a ja też chciałem dobić do 50 km, wiec do domu pojechałem przez Stadion. Dopiero pod domem sprawdziłem ile mam przejechane i akurat przekroczyłem 50 km. Do domu miałem jeszcze 160 metrów więc nie musiałem się znowu bez sensu kręcić po okolicy.
    Pogoda dopisała, w terenie sucho wiec teraz czas na takie jeżdżenie. Szkoda tylko, ze nie mam górala bo widzę w sobie spory potencjał do takiego jeżdżenia. Będzie trzeba pomyśleć nad jakimś jeszcze jednym rowerem. Co robi teren z człowiekiem niech świadczy fakt, że w Brzezince mieliśmy średnią prędkość 24,5 km/h.