Poświąteczna runda do Oleśnicy

Wtorek, 27 grudnia 2011 Kategoria > 50 km, Poza miastem Uczestnicy
    : kcal Podjazdy: 60m Sprzęt: Accent Nodrcapp Aktywność: Jazda na rowerze
    Trasa:
    Wrocław – Krzyżowice – Cienin – Remiszów – S8 – Oleśnica – Bystre – Paszkowa – Kątna - Brzezia Łąka – Pietrzykowice – Świlice – Kiełczów – Wilczyce - Wrocław

Rano o 8:30 byłem umówiony z Michałem przed Mostem Milenijnym. Ponieważ w nocy do późna oglądałem filmy, wiec ciężko było wstać z łóżka. Jak dojechałem na miejsce spotkania Michał już czekał na mnie.
    Mogliśmy ruszyć w drogę. Celem było dojechanie do nowobudowanej drugi S8 i dojechanie nią do Oleśnicy. Michał dziś robił za przewodnika, wiec zdałem się na niego. Szybko i sprawnie dojechaliśmy do Ramiszowa droga, którą jeżdżę do Trzebnicy. Na końcu musieliśmy się na nią wspiąć po schodach i mogliśmy oddać się jeździe po równiutkim asfalcie. Na początku jazdy jeszcze małe spojrzenie na Wrocław i mały quiz co gdzie jest.
    Lekko zamglona panorama Wrocławia © WrocNam

Przejście nad łącznikiem do Długołęki © WrocNam

S-8 prawie gotowa © WrocNam

Potem już jechaliśmy prosto do Oleśnicy mając wiatr w plecy.
    W Oleśnicy poszukaliśmy w Internecie i na mapie gdzie jest Pomnik Ery Kosmicznej. Po obejrzeniu pomnika i nowo budowanego kościoła udaliśmy się w drogę powrotna do domu.
    Choinka w Oleśnicy © biker81

Pomnik Ery Kosmicznej © WrocNam

Opis Pomnika Ery Kosmicznej © WrocNam

Nowobudowany kościół © biker81

A tak bedzie wyglądać © biker81

Nie mam nic do kościoła ale ta świątynia to taka trochę kiczowata będzie, chociaż nie jest jakaś niewiadomo jak ogromna i nie będzie przyrostu formy nad treścią.
    Do domu mieliśmy cały czas pod wiatr i już było czuć w nogach przejechane kilometry. Po dojechaniu do miasta pojechaliśmy na Włodkowica i tak się rozstaliśmy.