Praca i po mieście

Czwartek, 5 stycznia 2012 Kategoria Po mieście, Praca, do 50 km, Przegląd inwestycji budowlanych
    : kcal Podjazdy: m Sprzęt: Accent Nodrcapp Aktywność: Jazda na rowerze
    Dziś miałem dopiero o 10 spotkanie z inżynierem z Hilti w biurze, więc rano jeszcze mogłem na chwile zasiąść przed internetem. Przeczytałem artykuł o wyburzeniu Cuprum na placu Jana Pawła II. Po drodze postanowiłem go sfotografować:
    Cuprum z przodu © biker81

Cuprum z tyłu © biker81

Tak będzie za kilka lat, o ile plany nie zmienią się:
    Tak bedzie w przyszłości na placu Jana Pawła II © biker81

Potem jeszcze podjechałem zobaczyć jak idzie budowa Odra Tower:
    Budowa Odra Tower © biker81

Dobrze, że zrobiłem zdjęcia z daleka bo nie można w ogóle tej budowy fotografować.
    Po spotkaniu jechałem na Rondo Regana zrobić dobry uczynek.
    Wieczorem jeszcze pojechałem do miasta znowu coś pozałatwiać. Na Powstańców Śląskich nagle na ścieżkę rowerową wszedł pieszy, który szedł w towarzystwie kolegi. Powiedziałem mu grzecznie, ze tędy się nie chodzi. Chyba mnie nie zrozumiał, bo jak się zapaliło zielona światło to wszedł znowu na ścieżkę rowerową i stanął na środku jezdni. Nie wiem, ale chyba był lekko pijany bo sprawiał wrażenie mocno oderwanego od rzeczywistości.

Fajny ten Pana budynek :) No rzeczywiście mi też się CUPRUM nie podoba, ale trudno mi akceptować zmiany. Przywykłem do tego budynku, ale stoi w Centrum miasta i nowe rozwiązanie zapewne będzie dużo lepsze...
    completny
    - 11:26 sobota, 7 stycznia 2012 | linkuj
    Czasem lepiej jest coś wyburzyć niż modernizować. Z własnego doświadczenie to wiem, bo już parę rzeczy chciałem kiedyś wyburzyć zamiast je przebudowywać. Ten budynek mnie akurat nie zachwyca i nie ma żadnej wartości historycznej i estetycznej. Dla mnie to jest taka zwykła gierkówka. Bardziej się obawiam, żeby nie wyburzyli Trzonolinowca albo sedesowców przy Rondzie Regana, bo one bardziej przypominają tamte czasy. Dla mnie bryła im jest bardziej skomplikowana, tym większe wyzwanie przy realizacji inwestycji. Proste bryły mnie nie bawią. Niewiele wnoszą do otoczenia. Tu masz przykład realizacji, przy której projektowaniu miałem okazję pracować.
    biker81
    - 22:11 piątek, 6 stycznia 2012 | linkuj
    Kurcze szkoda tego Cuprum. Odkąd pamiętam to zawsze tam stał, ale nic dziwnego bo ma kilkadziesiąt lat :) Dzięki za zdjęcie od tyłu, bo dziwne ale nigdy tam nie zajrzałem. A ten nowy budynek morze i ładny ale kształt trochę dziwaczny. poczekamy, zobaczymy...
    completny
    - 11:57 piątek, 6 stycznia 2012 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa nychc