Jesienno - poobiednia Prababka
Niedziela, 22 września 2013 Kategoria > 100 km, > 50 km, Poza miastem
Km: | 110.00 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 04:49 | km/h: | 22.84 |
Pr. maks.: | 42.90 | Temperatura: | °C | HRmax: | HRavg | ||
: | kcal | Podjazdy: | 490m | Sprzęt: Accent Nodrcapp | Aktywność: Jazda na rowerze |
Trasa:
Wrocław - Szymanów - Szewce - Zajączków - Pęgów - Golędzinów - Oborniki Śląskie - Siemianice - Gola - Kopaczyn - Świerzów - Kuraszków - Oborniki Śląskie - Wilczyn - Kowale - Przecławice - Rzepotowice - Marcinowo - Trzebnica - Taczów Wielki - Czachowo - Radłów - Piersno - Boleścin - Skarszyn - Godzieszowa - Siedlec - Pasikurowice - Cienin - Raków Wielki - Krzyżanowice - Wrocław
Mapa i profil trasy:
Zaliczone podjazdy:
- Przełęcz Szarotka (226m n.p.m.) - link tu,
- Marcinowska Góra (219m n.p.m.) - link tu,
- Radłów (222m n.p.m.) - czyli wisienka na torcie.
Już dawno chodziła mi po głowie trasa po WT o długości 100km i przewyższeniach ok. 500 m. Na wyjazd udaje mi się namówić Miłosza i o 14:30 stawiam się na pętli na Kamińskiego. Na razie czeka na mnie tylko kot.
Miłosz uświadamia mi od razu, że trasę ustaliłem odwrotnie i wg mojej trasy będziemy zjeżdżać z Prababki i nie na nią wjeżdżać. W międzyczasie na FB Michał śmieje się z tego z Darkiem.
Teraz musimy się dostać na DW do Obornik. Fragment trasy przebiega przez drogę terenową przy lotnisku w Szymanowie. Po dotarciu do głównej drogi ruszamy w stronę Obornik. Tu jedziemy dalej prosto i po 8 km jesteśmy przed Prusicami.
Po małym przetarciu na podjedzie za Obornikami czek nas teraz wspinaczka na Przełęcz Szarotka (226m n.p.m.).
Tak wygląda opis trasy wg strony www.altimetr.pl.
Przełęcz Szarotka (226m n.p.m.)
Największe nachylenie na 1 km (3.4%) zarejestrowano od punktu 4 do punktu 14.
Największe nachylenie na 500m (4.7%) zarejestrowano od punktu 9 do punktu 14.
Największe nachylenie na 100m (7.2%) zarejestrowano od punktu 12 do punktu 13.
Oto pełny opis wszystkich punktów na mapie:
Odcinki są co 100 metrów. Start trasy wysokość 180 m n.p.m.
Odcinek 1 (183 m n.p.m.) o nachyleniu 2.5 %
Odcinek 2 (186 m n.p.m.) o nachyleniu 3.4 %
Odcinek 3 (186 m n.p.m.) o nachyleniu -0.1 %
Odcinek 4 (186 m n.p.m.) o nachyleniu -0.2 %
Odcinek 5 (188 m n.p.m.) o nachyleniu 2.1 %
Pierwsze 5 odcinków (1-5) 0.5 km o nachyleniu 1.5 %
Odcinek 6 (190 m n.p.m.) o nachyleniu 2.4 %
Odcinek 7 (191 m n.p.m.) o nachyleniu 1.0 %
Odcinek 8 (193 m n.p.m.) o nachyleniu 2.1 %
Odcinek 9 (197 m n.p.m.) o nachyleniu 3.2 %
Odcinek 10 (200 m n.p.m.) o nachyleniu 3.0 %
Kolejne 5 odcinków (6-10) 0.5 km o nachyleniu 2.3 %
Pierwsze 10 odcinków (1-10) 1 km o nachyleniu 1.9 %
Odcinek 11 (200 m n.p.m.) o nachyleniu 0.5 %
Odcinek 12 (206 m n.p.m.) o nachyleniu 5.9 %
Odcinek 13 (213 m n.p.m.) o nachyleniu 7.2 %
Odcinek 14 (220 m n.p.m.) o nachyleniu 6.7 %
Odcinek 15 (219 m n.p.m.) o nachyleniu -0.8 %
Kolejne 5 odcinków (11-15) 0.5 km o nachyleniu 3.9 %
Odcinek 16 (222 m n.p.m.) o nachyleniu 2.5 %
Odcinek 17 (224 m n.p.m.) o nachyleniu 2.7 %
Odcinek 18 (226 m n.p.m.) o nachyleniu 1.4 %
Ostatnie 3 odcinki (16-18) 300 m o nachyleniu 2.2 %
Ostatnie 500m trasy ma nachylenie 2.5 %, ostatnie 1000m 3.2 %
Po krótkim odcinku na DW 340 zaczynamy wspinaczkę Marcinowską Górę (219m n.p.m.).
Tak wygląda opis trasy wg strony www.altimetr.pl.
Marcinowska Góra (219m n.p.m.)
Największe nachylenie na 1 km (3.8%) zarejestrowano od punktu 3 do punktu 13.
Największe nachylenie na 500m (5.1%) zarejestrowano od punktu 7 do punktu 12.
Największe nachylenie na 100m (6.4%) zarejestrowano od punktu 8 do punktu 9.
Oto pełny opis wszystkich punktów na mapie:
Odcinki są co 100 metrów. Start trasy wysokość 169 m n.p.m.
Odcinek 1 (174 m n.p.m.) o nachyleniu 4.4 %
Odcinek 2 (179 m n.p.m.) o nachyleniu 5.4 %
Odcinek 3 (180 m n.p.m.) o nachyleniu 0.8 %
Odcinek 4 (183 m n.p.m.) o nachyleniu 3.7 %
Odcinek 5 (187 m n.p.m.) o nachyleniu 3.3 %
Pierwsze 5 odcinków (1-5) 0.5 km o nachyleniu 3.5 %
Odcinek 6 (187 m n.p.m.) o nachyleniu 0.8 %
Odcinek 7 (189 m n.p.m.) o nachyleniu 1.7 %
Odcinek 8 (193 m n.p.m.) o nachyleniu 4.3 %
Odcinek 9 (200 m n.p.m.) o nachyleniu 6.4 %
Odcinek 10 (205 m n.p.m.) o nachyleniu 5.4 %
Kolejne 5 odcinków (6-10) 0.5 km o nachyleniu 3.7 %
Pierwsze 10 odcinków (1-10) 1 km o nachyleniu 3.6 %
Odcinek 11 (209 m n.p.m.) o nachyleniu 3.9 %
Odcinek 12 (215 m n.p.m.) o nachyleniu 5.6 %
Odcinek 13 (218 m n.p.m.) o nachyleniu 2.9 %
Odcinek 14 (219 m n.p.m.) o nachyleniu 1.2 %
Ostatnie 4 odcinki (11-14) 400 m o nachyleniu 3.4 %
Ostatnie 500m trasy ma nachylenie 3.8 %, ostatnie 1000m 3.5 %
Za Trzebnicą jest mała ściana płaczu. Jeden z moich ulubionych podjazdów.
Na górze jak zwykle można liczyć na ładne widoki.
Przed Czachowem odbijamy w prawo i zaczyna się sekwencja 3 podjazdów z podjazdem na Prababkę na końcu.
Tak wygląda opis trasy wg strony www.altimetr.pl.
Radłów (222m n.p.m.)
Jest to najtrudniejszy kawałek asfaltu na wzgórzach Trzebnickich. Trudno mówić, iż jest to jeden podjazd. Właściwie są to trzy krótkie po sobie następujące podjazdy z ostatnim bardzo stromym. Łącznie trzeba pokonać na podjazdach prawie 70 metrów przewyższenia. W sumie obowiązkowa pozycja w tym regionie. Warto przed tą trasą jako rozgrzewkę przejechać podjazd Sędzice - Czachowo.
Długość trasy 2.0 km. Na trasie są 3 podjazdy. Trasa ma przewyższenie 49m
Maksymalne nachylenie na 500m: 5.6% Maksymalne nachylenie na 100m: 12.7%
Największe nachylenie na 1 km (3.4%) zarejestrowano od punktu 10 do punktu 20.
Największe nachylenie na 500m (5.6%) zarejestrowano od punktu 0 do punktu 5.
Największe nachylenie na 100m (12.7%) zarejestrowano od punktu 17 do punktu 18.
Oto pełny opis wszystkich punktów na mapie:
Odcinki są co 100 metrów. Start trasy wysokość 173 m n.p.m.
Odcinek 1 (176 m n.p.m.) o nachyleniu 2.2 %
Odcinek 2 (185 m n.p.m.) o nachyleniu 9.2 %
Odcinek 3 (193 m n.p.m.) o nachyleniu 8.6 %
Odcinek 4 (199 m n.p.m.) o nachyleniu 5.6 %
Odcinek 5 (201 m n.p.m.) o nachyleniu 2.3 %
Pierwsze 5 odcinków (1-5) 0.5 km o nachyleniu 5.6 %
Odcinek 6 (197 m n.p.m.) o nachyleniu -4.0 %
Odcinek 7 (193 m n.p.m.) o nachyleniu -4.8 %
Odcinek 8 (189 m n.p.m.) o nachyleniu -3.4 %
Odcinek 9 (187 m n.p.m.) o nachyleniu -1.7 %
Odcinek 10 (188 m n.p.m.) o nachyleniu 1.1 %
Kolejne 5 odcinków (6-10) 0.5 km o nachyleniu -2.6 %
Pierwsze 10 odcinków (1-10) 1 km o nachyleniu 1.5 %
Odcinek 11 (186 m n.p.m.) o nachyleniu -2.5 %
Odcinek 12 (190 m n.p.m.) o nachyleniu 4.5 %
Odcinek 13 (193 m n.p.m.) o nachyleniu 2.9 %
Odcinek 14 (197 m n.p.m.) o nachyleniu 4.1 %
Odcinek 15 (197 m n.p.m.) o nachyleniu -0.6 %
Kolejne 5 odcinków (11-15) 0.5 km o nachyleniu 1.7 %
Odcinek 16 (195 m n.p.m.) o nachyleniu -1.9 %
Odcinek 17 (202 m n.p.m.) o nachyleniu 6.8 %
Odcinek 18 (214 m n.p.m.) o nachyleniu 12.7 %
Odcinek 19 (219 m n.p.m.) o nachyleniu 5.0 %
Odcinek 20 (222 m n.p.m.) o nachyleniu 3.0 %
Kolejne 5 odcinków (16-20) 0.5 km o nachyleniu 5.1 %
Kolejne 10 odcinków (11-20) 1 km o nachyleniu 3.4 %
Ostatnie 500m trasy ma nachylenie 5.1 %, ostatnie 1000m 3.4 %
Już widać podjazd.
Darek zaczyna walkę.
Premia górska I kat.
Decydujący odcinek.
Już na szczycie.
Żeby być na zdjęciu trzeba powtórzyć fragment podjazdu.
Nachylenie ma 14 %.
Tablica z wynikami.
W sumie to podjazd nie powalił mnie na nogi. Jest to wyzwanie dla wielu. Wjechałem na 1 z przodu.
Był podjazd jest tez kostka jak na Paryż-Roubaix.
Jeszcze robimy krótki postój w sklepie w Boleścinie, gdzie rozmawiamy ze sprzedawcą o rowerach. Człowiek zna sę na rzeczy i pokazał, że darzy kolarzy i rowerzystów wielką sympatią.
Dalej już prosto do domu. Średnia prędkość wynosi 22,85 km/h. We Wrocławiu mam średnią 23,15 km/h. Na pętli Miłosz odbija w lewo a ja Obwodnica Śródmiejską dojeżdżam do domu. Do końca walczę o średnią 23. Przed domem mam 22,99, dociskam pedał i jest 23. Po zatrzymaniu sę średnia spada do 22,99 a po chwili do 22,98.
Dzięki za wspólny wyjazd.
Jest fajna trasa na przyszły rok do trenowania.
Wieczorem jeszcze jadę do kościoła na rowerze.
Wrocław - Szymanów - Szewce - Zajączków - Pęgów - Golędzinów - Oborniki Śląskie - Siemianice - Gola - Kopaczyn - Świerzów - Kuraszków - Oborniki Śląskie - Wilczyn - Kowale - Przecławice - Rzepotowice - Marcinowo - Trzebnica - Taczów Wielki - Czachowo - Radłów - Piersno - Boleścin - Skarszyn - Godzieszowa - Siedlec - Pasikurowice - Cienin - Raków Wielki - Krzyżanowice - Wrocław
Mapa i profil trasy:
Zaliczone podjazdy:
- Przełęcz Szarotka (226m n.p.m.) - link tu,
- Marcinowska Góra (219m n.p.m.) - link tu,
- Radłów (222m n.p.m.) - czyli wisienka na torcie.
Już dawno chodziła mi po głowie trasa po WT o długości 100km i przewyższeniach ok. 500 m. Na wyjazd udaje mi się namówić Miłosza i o 14:30 stawiam się na pętli na Kamińskiego. Na razie czeka na mnie tylko kot.
Miłosz uświadamia mi od razu, że trasę ustaliłem odwrotnie i wg mojej trasy będziemy zjeżdżać z Prababki i nie na nią wjeżdżać. W międzyczasie na FB Michał śmieje się z tego z Darkiem.
Teraz musimy się dostać na DW do Obornik. Fragment trasy przebiega przez drogę terenową przy lotnisku w Szymanowie. Po dotarciu do głównej drogi ruszamy w stronę Obornik. Tu jedziemy dalej prosto i po 8 km jesteśmy przed Prusicami.
Po małym przetarciu na podjedzie za Obornikami czek nas teraz wspinaczka na Przełęcz Szarotka (226m n.p.m.).
Tak wygląda opis trasy wg strony www.altimetr.pl.
Przełęcz Szarotka (226m n.p.m.)
Największe nachylenie na 1 km (3.4%) zarejestrowano od punktu 4 do punktu 14.
Największe nachylenie na 500m (4.7%) zarejestrowano od punktu 9 do punktu 14.
Największe nachylenie na 100m (7.2%) zarejestrowano od punktu 12 do punktu 13.
Oto pełny opis wszystkich punktów na mapie:
Odcinki są co 100 metrów. Start trasy wysokość 180 m n.p.m.
Odcinek 1 (183 m n.p.m.) o nachyleniu 2.5 %
Odcinek 2 (186 m n.p.m.) o nachyleniu 3.4 %
Odcinek 3 (186 m n.p.m.) o nachyleniu -0.1 %
Odcinek 4 (186 m n.p.m.) o nachyleniu -0.2 %
Odcinek 5 (188 m n.p.m.) o nachyleniu 2.1 %
Pierwsze 5 odcinków (1-5) 0.5 km o nachyleniu 1.5 %
Odcinek 6 (190 m n.p.m.) o nachyleniu 2.4 %
Odcinek 7 (191 m n.p.m.) o nachyleniu 1.0 %
Odcinek 8 (193 m n.p.m.) o nachyleniu 2.1 %
Odcinek 9 (197 m n.p.m.) o nachyleniu 3.2 %
Odcinek 10 (200 m n.p.m.) o nachyleniu 3.0 %
Kolejne 5 odcinków (6-10) 0.5 km o nachyleniu 2.3 %
Pierwsze 10 odcinków (1-10) 1 km o nachyleniu 1.9 %
Odcinek 11 (200 m n.p.m.) o nachyleniu 0.5 %
Odcinek 12 (206 m n.p.m.) o nachyleniu 5.9 %
Odcinek 13 (213 m n.p.m.) o nachyleniu 7.2 %
Odcinek 14 (220 m n.p.m.) o nachyleniu 6.7 %
Odcinek 15 (219 m n.p.m.) o nachyleniu -0.8 %
Kolejne 5 odcinków (11-15) 0.5 km o nachyleniu 3.9 %
Odcinek 16 (222 m n.p.m.) o nachyleniu 2.5 %
Odcinek 17 (224 m n.p.m.) o nachyleniu 2.7 %
Odcinek 18 (226 m n.p.m.) o nachyleniu 1.4 %
Ostatnie 3 odcinki (16-18) 300 m o nachyleniu 2.2 %
Ostatnie 500m trasy ma nachylenie 2.5 %, ostatnie 1000m 3.2 %
Po krótkim odcinku na DW 340 zaczynamy wspinaczkę Marcinowską Górę (219m n.p.m.).
Tak wygląda opis trasy wg strony www.altimetr.pl.
Marcinowska Góra (219m n.p.m.)
Największe nachylenie na 1 km (3.8%) zarejestrowano od punktu 3 do punktu 13.
Największe nachylenie na 500m (5.1%) zarejestrowano od punktu 7 do punktu 12.
Największe nachylenie na 100m (6.4%) zarejestrowano od punktu 8 do punktu 9.
Oto pełny opis wszystkich punktów na mapie:
Odcinki są co 100 metrów. Start trasy wysokość 169 m n.p.m.
Odcinek 1 (174 m n.p.m.) o nachyleniu 4.4 %
Odcinek 2 (179 m n.p.m.) o nachyleniu 5.4 %
Odcinek 3 (180 m n.p.m.) o nachyleniu 0.8 %
Odcinek 4 (183 m n.p.m.) o nachyleniu 3.7 %
Odcinek 5 (187 m n.p.m.) o nachyleniu 3.3 %
Pierwsze 5 odcinków (1-5) 0.5 km o nachyleniu 3.5 %
Odcinek 6 (187 m n.p.m.) o nachyleniu 0.8 %
Odcinek 7 (189 m n.p.m.) o nachyleniu 1.7 %
Odcinek 8 (193 m n.p.m.) o nachyleniu 4.3 %
Odcinek 9 (200 m n.p.m.) o nachyleniu 6.4 %
Odcinek 10 (205 m n.p.m.) o nachyleniu 5.4 %
Kolejne 5 odcinków (6-10) 0.5 km o nachyleniu 3.7 %
Pierwsze 10 odcinków (1-10) 1 km o nachyleniu 3.6 %
Odcinek 11 (209 m n.p.m.) o nachyleniu 3.9 %
Odcinek 12 (215 m n.p.m.) o nachyleniu 5.6 %
Odcinek 13 (218 m n.p.m.) o nachyleniu 2.9 %
Odcinek 14 (219 m n.p.m.) o nachyleniu 1.2 %
Ostatnie 4 odcinki (11-14) 400 m o nachyleniu 3.4 %
Ostatnie 500m trasy ma nachylenie 3.8 %, ostatnie 1000m 3.5 %
Za Trzebnicą jest mała ściana płaczu. Jeden z moich ulubionych podjazdów.
Na górze jak zwykle można liczyć na ładne widoki.
Przed Czachowem odbijamy w prawo i zaczyna się sekwencja 3 podjazdów z podjazdem na Prababkę na końcu.
Tak wygląda opis trasy wg strony www.altimetr.pl.
Radłów (222m n.p.m.)
Jest to najtrudniejszy kawałek asfaltu na wzgórzach Trzebnickich. Trudno mówić, iż jest to jeden podjazd. Właściwie są to trzy krótkie po sobie następujące podjazdy z ostatnim bardzo stromym. Łącznie trzeba pokonać na podjazdach prawie 70 metrów przewyższenia. W sumie obowiązkowa pozycja w tym regionie. Warto przed tą trasą jako rozgrzewkę przejechać podjazd Sędzice - Czachowo.
Długość trasy 2.0 km. Na trasie są 3 podjazdy. Trasa ma przewyższenie 49m
Maksymalne nachylenie na 500m: 5.6% Maksymalne nachylenie na 100m: 12.7%
Największe nachylenie na 1 km (3.4%) zarejestrowano od punktu 10 do punktu 20.
Największe nachylenie na 500m (5.6%) zarejestrowano od punktu 0 do punktu 5.
Największe nachylenie na 100m (12.7%) zarejestrowano od punktu 17 do punktu 18.
Oto pełny opis wszystkich punktów na mapie:
Odcinki są co 100 metrów. Start trasy wysokość 173 m n.p.m.
Odcinek 1 (176 m n.p.m.) o nachyleniu 2.2 %
Odcinek 2 (185 m n.p.m.) o nachyleniu 9.2 %
Odcinek 3 (193 m n.p.m.) o nachyleniu 8.6 %
Odcinek 4 (199 m n.p.m.) o nachyleniu 5.6 %
Odcinek 5 (201 m n.p.m.) o nachyleniu 2.3 %
Pierwsze 5 odcinków (1-5) 0.5 km o nachyleniu 5.6 %
Odcinek 6 (197 m n.p.m.) o nachyleniu -4.0 %
Odcinek 7 (193 m n.p.m.) o nachyleniu -4.8 %
Odcinek 8 (189 m n.p.m.) o nachyleniu -3.4 %
Odcinek 9 (187 m n.p.m.) o nachyleniu -1.7 %
Odcinek 10 (188 m n.p.m.) o nachyleniu 1.1 %
Kolejne 5 odcinków (6-10) 0.5 km o nachyleniu -2.6 %
Pierwsze 10 odcinków (1-10) 1 km o nachyleniu 1.5 %
Odcinek 11 (186 m n.p.m.) o nachyleniu -2.5 %
Odcinek 12 (190 m n.p.m.) o nachyleniu 4.5 %
Odcinek 13 (193 m n.p.m.) o nachyleniu 2.9 %
Odcinek 14 (197 m n.p.m.) o nachyleniu 4.1 %
Odcinek 15 (197 m n.p.m.) o nachyleniu -0.6 %
Kolejne 5 odcinków (11-15) 0.5 km o nachyleniu 1.7 %
Odcinek 16 (195 m n.p.m.) o nachyleniu -1.9 %
Odcinek 17 (202 m n.p.m.) o nachyleniu 6.8 %
Odcinek 18 (214 m n.p.m.) o nachyleniu 12.7 %
Odcinek 19 (219 m n.p.m.) o nachyleniu 5.0 %
Odcinek 20 (222 m n.p.m.) o nachyleniu 3.0 %
Kolejne 5 odcinków (16-20) 0.5 km o nachyleniu 5.1 %
Kolejne 10 odcinków (11-20) 1 km o nachyleniu 3.4 %
Ostatnie 500m trasy ma nachylenie 5.1 %, ostatnie 1000m 3.4 %
Już widać podjazd.
Darek zaczyna walkę.
Premia górska I kat.
Decydujący odcinek.
Już na szczycie.
Żeby być na zdjęciu trzeba powtórzyć fragment podjazdu.
Nachylenie ma 14 %.
Tablica z wynikami.
W sumie to podjazd nie powalił mnie na nogi. Jest to wyzwanie dla wielu. Wjechałem na 1 z przodu.
Był podjazd jest tez kostka jak na Paryż-Roubaix.
Jeszcze robimy krótki postój w sklepie w Boleścinie, gdzie rozmawiamy ze sprzedawcą o rowerach. Człowiek zna sę na rzeczy i pokazał, że darzy kolarzy i rowerzystów wielką sympatią.
Dalej już prosto do domu. Średnia prędkość wynosi 22,85 km/h. We Wrocławiu mam średnią 23,15 km/h. Na pętli Miłosz odbija w lewo a ja Obwodnica Śródmiejską dojeżdżam do domu. Do końca walczę o średnią 23. Przed domem mam 22,99, dociskam pedał i jest 23. Po zatrzymaniu sę średnia spada do 22,99 a po chwili do 22,98.
Dzięki za wspólny wyjazd.
Jest fajna trasa na przyszły rok do trenowania.
Wieczorem jeszcze jadę do kościoła na rowerze.