Bieszczady 2010 - 3 dzień

Niedziela, 22 sierpnia 2010 Kategoria podkarpackie, Bieszczady 2010, > 50 km, Góry, Wyprawy
    : kcal Podjazdy: 750m Sprzęt: Trek 7100 FX Aktywność: Jazda na rowerze

Rano trzeba wcześnie wstać. Przed wyjazdem pamiątkowe zdjęcie pod schroniskiem:
    Schronisko pod Honem © biker81

Dziś najcięższy dzień wyprawy. Jak się okazało potem musiałem bardzo zmienić trasę. Pojechałem szlakiem rowerowym „Greenway Karpaty Wschodnie” do Buku i odbijam na szlak rowerowy „Wokół Chryszczatej i Sinych Wirów”. Jednak jazda rowerom z sakwami po drogach szutrowych jest bardzo trudna. Dalej dojeżdżam łącznikiem rowerowym ”Przełęcz Szczycisko - Sine Wiry” do szlaku ”Otryt i dolina Sanu”, którym miałem jechać do Lutowiska. Walka na szlaku była nierówna. Ja z sakwami nie miałem dużych szans. Miałem objechać cały szlak i wrócić nim na szlak Greenway. Po drodze złapałem kapcia. Tak mocno wjechałem w dziurę, że nie zdziwiłem się, jak usłyszałem nielubiane przez nikogo syczenie. Po zjeździe do Zatwarnicy stwierdziłem, że pojadę dalej asfaltem. W Zawrotnicy w sklepie uzupełniam zapasy. I dalej w drogę. Droga po terenie bardzo ładna widokowo. Jednak będzie trzeba tam wrócić, już na lekko pojeździć.
    Widok na Bieszczady © biker81

Na tle Bieszczad © biker81

Leśna droga w Bieszczadach © biker81

Wypalanie smoły © biker81

Widok na Bieszczady © biker81

Mały serwis roweru © biker81

Dobrze mieć taki pulpit na rowerze.
    Pulpit mojego roweru © biker81

Mapnik na mojej kierownicy © biker81

W Chmielu i Smolniku kolejne cerkwie. W Smolniku niezły podjazd pod cerkiew ale dałem radę.
    Cerkiew św. Mikołaja w Chmielu © biker81

Cerkiew św. Michała Archanioła w Smolniku © biker81

Podjazd pod cerkiew w Smolniku © biker81

W Chmielu po drodze mijam zakole Sanu. Krótka przerwa parę zdjęć i dalej w drogę.
    Zakole Sanu w Chmielu © biker81

W Smolniku wjeżdzam na DW 896 i zarazem na szlak rowerowy ”Otryt i dolina Sanu”. Szlak ten koczy się w Lutowiskach. Po południu zajeżdżam do Lutowiska. Czas na obiad i zasłużone piwo. To był najcięższy dzień, mimo najkrótszego dystansu. Po małym serwisie roweru i rozmowach w schronisku jeszcze wychodzę na piwo do baru.