Do Obornik i Trzebnicy

Niedziela, 31 października 2010 Kategoria > 100 km, > 50 km, Poza miastem, Przegląd inwestycji budowlanych
    : kcal Podjazdy: m Sprzęt: Trek 7100 FX Aktywność: Jazda na rowerze
    Trasa:
    Wrocław - Szewce - Zajączków - Pęgów - Golędzinów - Oborniki Śląskie - Wilczyn - Kowale - Przecławice - Rzepotowice - Marcinowo - Trzebnica - Głuchów Górny - Skarszyn - Łozina - Bąków - Olszyca - Pruszowice - Wrocław

Z domu wyjechałem znowu o 11. Trasa była tak ustalona, żeby wyjechać do miasta przed zmrokiem. Do trasy wylotowej na Oborniki dotarłem nową obwodnicą. Do Obornik dojechałem główną drogą. Potem skręt na Trzebnicą. Po drodze odbijam na Kowale i wioskami dojeżdżam do Trzebnicy. W Trzebnicy trochę pobłądziłem szukając bazyliki. Zjadłem przy okazji frytki w podejrzanej mordobijni i ruszyłem na Wrocław. Za Skarczynem kolejny krzyż pokutny do kolekcji. Po wjeździe do Wrocławia trochę przekombinowałem. Chciałem przejechać przez Polanowice i Pawłowice do Obwodnicy. Najpierw pobłądziłem Na Pawłowicach. Po znalezieniu żółtego szlaku zajechałem za daleko i musiałem się cofać szukając mostu na Widawie. Następnie zamiast w prawo pojechałem w lewo. Mało znam tą część miasta, stąd takie problemy na trasie. Potem już obwodnicą do domu. Na moście Milenijnym minąłem Galena, ale tak gnał, że nawet mnie nie zauważył. Nawet próbowałem pojechać za nim ale odpuściłem. Musiał się najeść Nutelli, bo dosyć szybko jechał :). Jak dojechałem do domu miałem 98 km. Akurat w domu byli goście, więc posiedziałem. Z nimi a jak wyszli dobiłem do 100 km. Jeszcze spotkałem Michała, który był pobiegać. Po krótkiej rozmowie i wymianie cennych uwag pojechałem do domu.