Świąteczna petla do Lubiąża

Niedziela, 24 kwietnia 2011 Kategoria > 100 km, > 50 km, Poza miastem
    : kcal Podjazdy: m Sprzęt: Trek 7100 FX Aktywność: Jazda na rowerze
    Trasa:
    Wrocław – Szewce – Zajączków – Pęgów – Golędzinów – Oborniki Śląskie – Rościsławie – Bukowice – Lipnica – Uskorz Mały – Wołów – Mojęcice – Zagórzyce – Prawików – Lubiąż – Malczyce – Chomiąża – Rzeczyce – Brodno – Szczepanów – Środa Śląska – Ogrodnica - Ciechów – Cesarzowice – Kulin - Radoszyce – Budziszów – Romułtoiwce – Bogdaszowice – Skałka – Samowtór - Wrocław

Dziś postanowiłem wybrać sie do Lubiąża. Trasę zaplanowałem już dzień wcześniej. Z domu wyjechałem o 10. Trasa do Obornik Śląskich przebiega szybko chociaż cały czas pod wiatr. Za Obornikami zaczynają sie podjazdy które ciągną się do Lubiąża. W Wołowie robię małą przerwę na zwiedzanie starówki, zjedzenie świątecznego ciast i odpisanie na życzenia świąteczne. Lubiąż mijam bez zaglądania do Opactwa. Dalej kieruję się w stronę Malczyc. W Chomiążach znajduję kolejny krzyż pokutny. Dalej jadę szukać kolejnego krzyża do Rzeczyc, ale niestety nie znajdujęgo. Już wiem mniej więcej gdzie jest, ale następnym razem nie będę szukać po mumerze domu. Więcej szczęścia mam w Środzie gdzie szybko znajduje 2 kolejne krzyże na terenie przy kościele. Rónie szybko znajduję ostatni dzisjejszy krzyż do znalezienia w Ogrodnicy i zaczynam kierować sie do domu. Niestety od Cesarzowic cały czas jadę pod wiatr. Za Rakoszycami trochę zaczyna kropić ale szybko wychodzi słońce. Do domu docieram o 18.