„Polska na rowery” - Most na Rędzinie

Sobota, 27 sierpnia 2011 Kategoria do 50 km, Imprezy plenerowe, Po mieście
    : kcal Podjazdy: m Sprzęt: Accent Nodrcapp Aktywność: Jazda na rowerze
    Dziś był dzień otwarty na Autostradowej Obwodnicy Wrocławia. W ramach programy było wiele atrakcji, m. in. Przejazd rowerzystów po moście, oprowadzanie po moście przez jego głównego projektanta Jana Biliszczuka, i zawody „Autostrada na czas 2”. Po przyjeździe na wjazd na AOW okazało się, że ludzi i rowerzystów jeszcze nie wpuszczają.
    W oczekiwaniu na wejście na OAW © biker81

Skorzystałem z chwili wolnego i pojechałem nad Odrę zobaczyć jak się prezentuje most.
    Widon na Most na Redzinie © biker81

Po powrocie okazało się, ze ludzi jeszcze nie wpuszczają. Niektórzy zaczęli się denerwować i głośno komentować swoje niezadowolenie. Nie rozumiem starszych ludzi , którzy tacy schorowani wychodzą z domu w taki upał i są oczywiście w pierwszym rzędzie do wejścia. O 10:30 po przejeździe pramiera ludzie zaczęli wchodzi na AOW.
    Przejazd Premiera Tuska © biker81

Po ustawieniu się w kolejce do przejazdu rowerzystów spotkałem Michała (WrocNam). Całą trasę przejechaliśmy razem spotykając po drodze Rafała (focus74). Oczywiście wszyscy robili masę zdjęć. Ja posłuchałem trochę w międzyczasie posłuchać tego co ma do powiedzenia profesor na terat mostu i trochę żałuję, że nie załapałem się bo wykład był bardzo ciekawy. Może od października będzie okazja go spotkać na uczelni i zamienić parę słów. Dla mnie to jest niesamowita postać i oby więcej takich ludzi było w budownictwie.
    Wszyscy gotowi do startu © biker81

My byliśmy już na końcu sztafety © biker81

Ja z Rafałem (focus 74) © biker81

Trójka niezniszczalnych bikerów - szkoda, że nie była nas więcej © biker81

Po przejeździe pojechaliśmy zobaczyć co się dzieje na stoiskach.
    Wystawa zabytkowych maszyn drogowych © biker81

Maszyna do wykrywania ładunków wybuchowych © biker81

Impreza w toku © biker81

Zabytkowy samochód Coca - Coli © biker81

Po rozstaniu z Michałem razem z Rafałem pojechaliśmy zobaczyć jak się ścigają kolarze. Ja chciałem jeszcze zobaczyć czy jest szansa na spacer z profesorem po moście, ale jak się okazało byli wpuszczani ludzi w grupach, tylko żeby się przejść. Profesora już nie było z nimi. Przed wejściem grup każdy przechodził obowiązkowa szkolenie BHP i musiał założyć na głowę kask – jak to na każdej budowie powinno być.
    Potem pokibicowałem kolarzom. Kolarze startowali w parach i mieli do przejechanie 10 km. Było wieli zawodników klubu CCC Polkowice oraz byli mistrzowie z Szurkowskim - Szozdą na czele. Startowało też wielu amatorów na czele z Jaonną Liczner i Katarzyną Rzepecką z Wrocławia.
    Oczekiwania na start kolarzy © biker81

Handbikerka na mecie © biker81

Kolejni zawodnicy szykują się do startu © biker81

Były i kosmiczne rowery i kaski © biker81

Z powodu gorąca i braku wody stwierdziłem, że na dziś mi wystarczy i pojechałem w stronę domu.
    Na koniec pojechałem na chwile na budowę a potem prosto do domu.
    dzięki chłopaki za towarzystwo :).