Trzeciomajowe spotkanie z Rambo

Czwartek, 3 maja 2012 Kategoria > 50 km, Nowy sprzęt, Poza miastem
    : kcal Podjazdy: m Sprzęt: Accent Nodrcapp Aktywność: Jazda na rowerze
    Trasa:
    Wrocław – Żerniki Wrocławskie – Turów – Wojkowice – Polkowice – Węgry – Marcinkowice – Przecławie – Szczepankowie – Wierzbice – Owsianka – Gniechowice – Krobielowice – Kąty Wrocławskie – Sadowice – Małkowice – Krzeptów - Wrocław

Byłem umówiony na dzisiaj z Michałem na krótką wycieczkę poza miasto. Mieliśmy pojechać potowarzyszyć Juzkowi w jego jednodniowej wyprawie z Zabrza do Migostowic. Michał miał zadzwonić koło 14, więc rano miałem jeszcze trochę czasu dla siebie. Stwierdziłem, że o 13 wezmę się za wymianę klocków hamulcowych. Dobrze, że zrobiłem to wcześniej ponieważ Michał zadzwonił o 13 i musiałem się za 30 minut stawić na skrzyżowaniu Hallera i Powstańców Śląskich. Byłem na miejscu parę minut spóźniony. Razem już ruszyliśmy na miejsce spotkania.
    Okazało się, że trochę tam poczekaliśmy bo warunki się zmieniły i już trudniej bohaterowi dzisiejszego dnia się jechało.
    Wreszcie nastąpiło spotkanie na szczycie.
    Po krótkiej pogawędce zapoznawczej ruszyliśmy nadal dyskutując w kierunku Kątów Wrocławskich. Po drodze spotkaliśmy jakiegoś wiekowego kolarza pełnego mocy, który był trochę zdziwiony, że tak wolno się poruszamy na naszych rumakach. No cóż raczej nikt nie jest w stanie dorównać kolarzom od Charuckiego.
    W Krobielowicach zrobiliśmy mały odpoczynek na zwiedzanie mauzoleum feldmarszałka Bluchera:
    Eskorta z bohaterem dnia © WrocNam

Rambo odpoczywający i podziwiający © WrocNam

Gnający w błękitną dal © WrocNam

Dwie pory roku © WrocNam

W Kątach koło przejazdu kolejowego rozstaliśmy się z Jurkiem a my z Michałem pojechaliśmy w stronę Wrocławia.
    Na szczęście pogoda nam dopisała i ominęły nas deszcze. Następnego dnia chłopaki ze Strzegomia koło Sobótki mówili, że u nich strasznie lało.
    Dzięki chłopaki za wspólny wyjazd.
    Dziś wymieniłem klocki hamulcowe tylne i przednie przy stanie licznika 1947,73 km.