Praca i po mieście

Wtorek, 18 grudnia 2012 Kategoria do 50 km, Po mieście, Praca, Przegląd inwestycji budowlanych, Wrocławska architektura
    : kcal Podjazdy: m Sprzęt: Accent Nodrcapp Aktywność: Jazda na rowerze
    Na 14 miałem spotkanie w pracy. Wyjechałem o 12:30, żeby jeszcze przejechać się po mieście i porobić trochę zdjęć nowych inwestycji. Po Euro 2012 mamy spory wysyp nowych inwestycji budowlanych. Miasto zmieni się ale najważniejsze, że parę „czarnych dziur” w końcu zostanie zabudowanych.
    Na skrzyżowaniu Legnickiej i Na Ostatnim Groszu Powstanie nowy biurowiec West Gate.
    Więcej na Scyscrapercity - tu

Tak jest teraz:

Tak będzie:

Kolejny mistrz parkowania:

Na Piłsudskiego będzie budowana nowa szkoła muzyczna:
    Więcej tu i tu.

Tak jest teraz:

Tak będzie:

Na placu Legionów stoi kolejny z Wrocławkich wieżowców - wieżowiec Lotosu. 60 m wysokości na razie plasuje go na 5 miejscu wśród wszystkich budynków we Wrocławiu.

A tu w tle Sky Tower:

Budowa Narodowego Forum Muzycznego na razie stanęła. Czekam na efekt końcowy bo na razie wygląda to jak bunkier:

Dzielnica czterech wyznań też się zmienia:

Ulica Kurkowa też czeka na zmiany. Na razie powstanie osiedle prze Odrze naprzeciwko Kępy Mieszczańskiej.

Póki co mamy ściernisko.

Ale będzie tak:

Więcej o tym tu i tu.

Na rogu ul. Kuźniczej i Uniwersyteckiej, ta gdzie był kiedyś Kalogródek działka też już ogrodzona i szykuje się kolejna inwestycja na UWr.

Tu bawili się kiedyś studenci.

Wieczorem powrót rowerem z angielskiego.