Zakończenie sezonu z Bike Family Team

Niedziela, 20 października 2013 Kategoria > 100 km, > 50 km, Poza miastem, Rajdy rowerowe
    : kcal Podjazdy: 320m Sprzęt: Accent Nodrcapp Aktywność: Jazda na rowerze
    Trasa:
    Wrocław - Świniary - Szewce - Zajączków - Pęgów - Golędzinów - Oborniki Śląskie - Siemianice - Gola - Prusice - Ligotka - Dobrosławice - Powidzko - Grądzik - Zmigród - Kliszkowice - Strupina - Górowo - Bagno - Osolin - Brzeźno - Borówek - Brzeźno - Osolin - Wielka Lipa - Obornik Śląskie - Golędzinów - Pęgów - Zajączków - Szewce - Świniary - Wrocław

Mapa i profil trasy rajdu:

Dziś był rajd w Prusiach.

Zapomniałem wziąć swój aparat, więc zdjęcia są autorstwa SBFT.
    Z domu wyjechałem o 8:15. Do Obornik dojeżdżam w niezłym tempie. Za Obornikami zaczyna kropić. Zatrzymuję się w lesie i okazuje się, że nie mam aparatu ze sobą. Mówi się trudno. Będę podlinkowywać nie swoje zdjęcia.

W Prusicach byłem o 10. Powoli zaczynają zbierać się ludzie.

Nawet załapałem się na zdjęcie.

Czekając na rozpoczęcie rajdu trochę zmarzłem, więc na początku był problem z rozgrzaniem się.
    Rajd jak to rajd. Raz szybciej raz wolniej. Ale tu nie chodziło o tempo ani o kilometry. Ważne że z ludźmi którzy mają taką samą pasję.

W Chacie Borówkowej, gdzie kończyliśmy rajd, był czas na grilla.

Potem właściciel oprowadził nas pokazując maszyny rolnicze.

Na koniec było pamiątkowe zdjęcie.

W drodze powrotnej do Obornik było trochę górek, więc mogłem się na nowo rozgrzać. Od Obornik prędkość nie schodziła już poniżej 30 km/h. Ostatni taki weekend. Za tydzień przestawiamy zegarki o godzinę do tyłu, więc już po 17 będzie się robić ciemno. Oby do wiosny.
    W ten weekend przejechałem 195 km.
    DZIĘKUJĘ BIKE FAMILY TEAM ZA RAJD I ŚWIETNĄ ATMOSFERĘ.