300 km wokół Wrocławia

Sobota, 21 lipca 2012 Kategoria > 100 km, > 150 km, > 200 km, > 250 km, > 300 km, > 50 km, BS, Jubileusze, Poza miastem
    : kcal Podjazdy: 530m Sprzęt: Accent Nodrcapp Aktywność: Jazda na rowerze

Na starcie na moście Żernickim stawiła się 9 odważnych gotowa do pokonania trasy 300 wokół Wrocławia. Ekipa wystartowała w składzie:
    - ja - czyli szef zamieszania,
    - Michał - WrocNam - nasz dyrektor techniczny,
    - Marcin - drBike - ten co miał na szosówce nadawać tempo,
    - Kuba -argusiol,
    - Łukasz - ziele477,
    - Mateusz - mattik,
    - Błażej - blase - który miał potwierdzić nasz rekord na BS :),
    - Konrad - Nomisek
    i jedyna kobieta w gronie Asia - polanegri,
    Jeszcze przed wyjazdem Łukasz wymienił mi linkę od przedniej przerzutki, dzięki czemu mogłem w ogóle pojechać.
    Jak dojechałem na most czekali już Łukasz, Konrad, Mateusz i Asia. Łukasz szybko zajął się moim rowerem. Po chwili dojechali Michał, Marcin i Kuba. Czekaliśmy jeszcze na Błażeja, który spóźnił się 15 minut.
    Do Środy dojechaliśmy w szybkim tempie.
    Tu małą modyfikacja trasy na prośbę szosowców i jedziemy krajówką do zjazdu na Lubiąż. Przed Lubiążem przejeżdżamy przez Odrę. Następny most na Odrze w Oławie. W Lubiążu robimy krótka przerwę na śniadanie i najedzeni ruszamy dalej. Szybko mijamy Wołów i zaczynają się hopki, które będą ciągnąć się do Oleśnicy. Cały czas jedziemy zgodnie z planem i tempo utrzymuje się na poziomie 25 km/h.
    W Obornikach żegnamy Marcina, który ma problemy z kolanem i Mateusza. Za Obornikami czeka nas najcięższy odcinek trasy. Jeszcze parę podjazdów i jesteśmy w Oleśnicy. Tu robimy postój pod Biedronką. Uzupełniamy wodę i możemy jechać dalej.
    W Bierutowie zastanawiam się nad kolejną zmianą trasy. Jedziemy jednak do Namysłowa ale omijamy Brzeg i przez wioski dojeżdżamy do głównej drogi na Oławę. Tu po raz kolejny przejeżdżamy przez Odrę. W Oławie żegnamy Łukasza, który ma problemy z kolanem a do tego scentrowane tylne koło na dzień przed wyjazdem nie ułatwia jazdy.
    Mnie za Oławą dopada mały kryzys i mały posiłek na stacji benzynowej stawia mnie na nogi.
    Tempo powoli spada. Wszak to już 200 km. Dla mnie najgorszy był odcinek między 150 a 200 km. Jak minąłem 200 km to zaczęło się odliczanie. Od 250 km już wiedziałem, ze dojadę. Nogi dobrze kręciły, nie miałem żadnych skurczy. Kryzysy mnie ominęły.
    W Strzelinie robimy kolejna korektę trasy i po drodze odbijamy na wioski i dojeżdżamy do Drogi Środa Śląska – Oława. Stąd już prosta droga do Kątów. Po drodze zaczynam się obawiać czy nie będę musiał dokręcać km do 300 po mieście. Przed Kątami liczę po raz kolejny km i wychodzi, że będę na styk. Inni uczestnicy mieli parę kilometrów, żeby dojechać na miejsce spotkania, więc ja miałem najmniej km przejechanych. Najwięcej km do mnie miał Konrad – 17 km.
    W Kątach jeszcze mały postój pod sklepem i przez Małkowice i Smolec dojeżdżamy do Wrocławia.
    Żegnamy się przy obwodnicy nowego dworu. Akurat wybiło mi 300 więc wyjazd można uznać za zakończony. Jeszcze pamiątkowe zdjęcie i rozjeżdżamy się do domów.
    JESZCZE RAZ WIELKIE DZIĘKI WSZYSTKIM ZA UDANY WYPAD I GRATULUJE WYCZYNU.
    Małe podsumowanie i wnioski:
    - nie spodziewałem się, że będzie tyle osób,
    - mieliśmy dobre tempo 25 km/h, (było napisane 5 km/h jak zauważył blase)
    - pogoda nam dopisała,
    - trzeba zacząć myśleć poważnie o BBT 1008 (Świnoujście – Ustrzyki Górne – 1008 km non stop),
    - mam dużo pary w nogach skoro następnego dnia nie miałem żadnych zakwasów.
    Już 5000 km w tym roku - 8 dni wcześniej niż rok temu.
    Juz 11000 km na tym rowerze.

Na wjeździe do Środy:

Postój w Lubiążu:

Opis trasy musi być:

Łukasz integruje się z krową:

Wypożyczalnia dla fotografów jedzenia (stock food photography):

Szukamy drogi:

Dwóch orgów na trasie:

W Bierutowie myślimy gdzie tu dalej jechać:

Łukasz zalicza zgon:

W drodze:

Nasza rodzyneczka:

Nie ma to jak kobieta na czele peletonu:

Przeprawa przez budowę:

Szóstka wspaniałych czyli 6 x 300km = 1800km w jeden dzień :):

Tu opis blase, mattika, Łukasza, jaz zwykle obszerny Marcina, Asi, Michała, Konrada i Kuby.

Miło było poznać i gratulacje za 300-tkę ! ;) Następnym razem proponuje mniej rzeźnicki dystans ;P
    mattik
    - 14:59 poniedziałek, 23 lipca 2012 | linkuj
    Gratulacje dla wszystkich! :)
    maratonka
    - 20:33 niedziela, 22 lipca 2012 | linkuj
    Blase - to wina tego fotografa, który źle nas ustawił do zdjęcia albo chciał specjalnie podważyć mój wyczyn :). Przy okazji sprawdziłem zawartość plecaka. Nie miała niezbędnych rzeczy na wyjazd.
    biker81
    - 17:35 niedziela, 22 lipca 2012 | linkuj
    Wielkie dzięki za jazdę i za uczestnictwo pace-makerów ;-)
    Też zauważam brak wpływu pokonanego dystansu i prędkości jego pokonywania na stan organizmu - widocznie nie jechaliśmy na (pełną) miarę naszych możliwości ;-D
    WrocNam
    - 17:29 niedziela, 22 lipca 2012 | linkuj
    Rafał nie wiem czy można uznać Twój dystans. Wyraźnie widać, że siedzisz u Asi w plecaku i to już na początku trasy!
    - 17:26 niedziela, 22 lipca 2012 | linkuj
    Zdjęcia są gotowe link do albumu na dole opisu wycieczki.
    Z albumu można sobie pobrać lub linkować.
    - 13:54 niedziela, 22 lipca 2012 | linkuj
    Zapomniałem o najważniejszym GRATULACJE dla całej szóstki szczęśliwców którzy ukończyli całą pętlę.
    I dziękuję za kanapkę w Lubiążu bez niej nawet bym nie dał rady do Wrocka wrócić :D
    drBike
    - 13:22 niedziela, 22 lipca 2012 | linkuj
    Dziękuję za pomysł objechania Wrocławia i że mogłem uczestniczyć chodź przez chwilę w tak szacownym gronie:)) szkoda tylko że przez chwilę Pozdrawiam
    - 13:11 niedziela, 22 lipca 2012 | linkuj
    Następnym razem ustalimy tempo 30 km/h :). Czekam na zdjęcia, żeby uzupełnić wpis.
    Pozdrawiam i jeszcze raz wielkie dzięki za wypad.
    biker81
    - 12:19 niedziela, 22 lipca 2012 | linkuj
    Dzięki za wspólną jazdę i organizację wycieczki. Gdyby nie to, nie wiem kiedy zrobiłbym życiówkę, a tak rekreacyjny wyjazd w doborowym towarzystwie i proszę, jest:)

dobre tempo wyszło trochę za małe 5kmh :)
    u mnie też bez zakwasów, ale to raczej dlatego, że tempo było poniżej naszych możliwości :)
    zdjęcia się robią.
    - 12:15 niedziela, 22 lipca 2012 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa salos